Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Afrikaanse kleding te koop

  • Mrs. Bobb

    Is er iemand nog op zoek naar afrikaanse kaftan-achtige mannen kleding?

    Mijn man heeft er drie meegenomen. Ze zijn gemaakt in Sierra Leone en hij wil ze proberen hier te verkopen.

    Het zijn geen lange kaftans tot op de enkels. Deze worden gedragen over een broek en komen tot ongeveer halverwege het bovenbeen.

    De stoffen zijn geblokt en bij hebben bij de kraag, op de borst en bij de zakken mooie gestikte versieringen. Hij heeft er 2 in zwart/grijs/wit en 1 in zwart/geel/wit

    Alle maal met korte mouwen.

    Als iemand belangstelling heeft mail dan even.

    Mrs. Bobb

  • zeynep

    hallo ik heb interesse in uw kleding , de 2 kaftans kunt u mij er een foto van sturen en de prijs groetjes zeynep

  • Marjan

    Hallo,

    Mijn excuses voor mijn trage reactie.

    Helaas moet ik je meedelen dat mijn eind september terug is gegaan naar Gambia. Omdat er geen belangstelling leek te zijn voor de kaftans heeft hij ze weer meegenomen

    Groeten,

    Marjan

  • j werkman

    hallo mevrouw

    wat kost zo'n kaftan die in zwart geel wit

    we hebben straks een afrikaans feestje,dus ik dacht wel leuk

    met vriendelijke groet jakob

  • min

    Hallo

    Hebt u nog de afrikaanse kleding zo ja wat is je prijs ik neem alles wat je hebt is ook voor doorverkoop

    Mvg Marina

  • s.mosrati

    beste bob ik wil graag meer informatie over de kaftans meschien een foto en ik wil graag de prijs weten

    met vriendelijke groeten s.mostrati

  • F. Bus

    Hallo

    Hebt u nog de Afrikaanse kleding . Wat wat is je prijs en heb je foto's hiervan

    groetjes

    Fons