Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Looking for Sierra Leonean people for an interview

  • Lilian

    My name is Lilian, I am a student at the University of Amsterdam en am working on my master research on the topic female circumcision. I want to research what the perspective is of youth (men and women) from Sierra Leone on this topic. This reearch is fully anonymous.

    I am looking for people (age around 18 - 25) who want to cooperate to this research by being interviewed. Are you interested in doing so (or do you know somebody else) please contact me. Thank you for your help

    ———-

    Mijn naam is Lilian, ik ben student aan de Universiteit van Amsterdam en ben bezig met een afstudeeronderzoek op het gebied van vrouwenbesnijdenis. Ik wil onderzoeken hoe jongeren (mannen en vrouwen) afkomstig uit Sierra Leone over dit onderwerp denken. Dit onderzoek is geheel anoniem.

    Ik zoek jongeren (ongeveer 18 - 25 jaar) mee willen werken aan een interview. Wil je dat, of weet je iemand die dat wellicht wil, dan hoor ik graag van je. Alvast bedankt.

    vriendelijke groet / kind regards,

    Lilian (student Migratie en Etniciteit)

    lilian @ dutchmail.com

  • Mannah

    I was informed by a Dutch friend that you're looking for someone to be interviewed about FGM. Although, It's a controversial subject, but I will do my best to give you some information about it. Please feel free to contact me, if you still have the time to do it.

    Regards