Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

begeleiding in november

  • j.m.oosterveen

    Hallo, in november hoop ik naar sierra leone aftereizen. Ik ben een man alleen die op zoek is naar een plaats waar ik nog iets kan betekenen voor mensen voor straks als ik met pensioen ga. Vandaar naar freetown. Is er in holland een vrouw die mij wil begeleiden en het land een beetje kent? Groet Joop

  • Bea Beernaerts

    Hallo,

    Ik ben niet van Nederland, wel van België. Ik ben al enkele malen in Freetown geweest, en ken ook verschillende mensen van Sierra Leone, hier in België en Nederland als ook mensen daar.

    Verder dan Freetown ben ik echter nog niet geweest, het organiseren van vervoer is daar tijdrovend en niet gemakkelijk. En je moet veel tijd hebben als je het binnenland wilt bezoeken.

    Ik ben telkens naar Freetown geweest met een groep mensen, ook met het idee om daar projecten op te starten, tot nu toe echter met weinig succes.

    Ons volgend bezoek was ook gepland voor november, maar zal nu waarschijnlijk niet doorgaan doordat andere mensen van de groep het financieel niet aankunnen.

    Jammer, want wij zijn telkens in februari geweest, en ik wilde Afrika wel eens zien in november. Minder stoffig en meer groen.

    Hoe ver staan je plannen nu? In welke richting heb je plannen om iets te starten?

    groetjes,

    Bea

  • arlette

    Hallo, dag Bea Beernaerts,

    Ik ben van Oostende, dus ook Belgie. Ik heb dit vandaag gevonden, ik wist nog niet tot op heden dat deze forum bestond? Ik heb mijn email adres erop gezet, en hoop van harte dat je eens contact met mij opneemt terug na mijn schrijven uiteraard!

    Ik ben reeds meerdere keren in Sierra Leone geweest zelf, doordat ik gehuwd ben met een sierra leoonse man. Ik ben ginder gehuwd, wat van mijn zijde stom geweest ik, (Ik zal het maar zelf zeggen!). Mijn man is wel nog steeds in sierra leone, en ik ben hier in Oostende bezig om hem terug te kunnen thuis krijgen!!!!

    Jou berichtje lezende, dacht ik, ok, ik neem met Bea contact op, je weet maar nooit?? we komen bij elkaar voor een reden steeds, zo denk ik.

    Ik probeer langs alle kanten en zijden materialen en goederen voor de mensen naar sierra Leone te kunnen brengen, maar alleen iets doen??? dat is soms bergen verzetten, en dat gaat niet! Tenzij wij ons allemaal i team verband èèn maken en zo iets proberen te bereiken en te realiseren. Wat denk U? en wat is je mening. Heel veel groeten aan jullie, want mensen die zich inzetten voor Sierra Leone, daar hou ik zielsveel van, want je voor een doel inzetten is niet altijd evident. Dank je Bea en tot wederhoren. Arlette David - Conde ;)

    ( Ik ben niet van Nederland, wel van België. Ik ben al enkele malen in Freetown geweest, en ken ook verschillende mensen van Sierra Leone, hier in België en Nederland als ook mensen daar.

    Verder dan Freetown ben ik echter nog niet geweest, het organiseren van vervoer is daar tijdrovend en niet gemakkelijk. En je moet veel tijd hebben als je het binnenland wilt bezoeken.

    Ik ben telkens naar Freetown geweest met een groep mensen, ook met het idee om daar projecten op te starten, tot nu toe echter met weinig succes.

    Ons volgend bezoek was ook gepland voor november, maar zal nu waarschijnlijk niet doorgaan doordat andere mensen van de groep het financieel niet aankunnen.

    Jammer, want wij zijn telkens in februari geweest, en ik wilde Afrika wel eens zien in november. Minder stoffig en meer groen.

  • arlette.david@telenet.be

    Voor iedereen die een hart heeft voor Sierra Leone!!! Als we samen iets kunnen bereiken voor de mensen in Sierra Leone, dank ik GOD!!