Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onderkomen low budget

  • roin

    Wie kan mij zeggen waar ik een goedkoop onderkomen kan vinden. Het moet in Freetown zijn.

  • Jojanneke

    Zoek je iets in een hotel / guesthouse of een kamer om voor langere tijd te huren? Voor het eerste zou ik naar YMCA gaan. Midden in het centrum maar aan een relatief rustige straat, voor afrikaanse begrippen best OK voor zover ik het heb begrepen. http://www.ymca-sl.org/pages/home.php. Een kamer valt het beste via via te regelen. Er zijn veel huizen waarin vrijwilligers / expats samen wonen, maar daarvoor zul je eerst contact moeten leggen met mensen daar.

    Of er rolstoelbasketbal wordt gespeeld in Freetown durf ik niet te zeggen. Ik betwijfel het, want er zijn maar vrij weinig rolstoelen in Sierra Leone. Wel wordt er druk gevoetbald door de amputees (veelal op één been en met één kruk). Zij weten vast wat er nog meer aan sport wordt gedaan door gehandicapten. Je vindt altijd wel wat voetballende amputees op Lumley Beach of langs beach road (de weg langs lumley beach).

    Succes!

  • sjaan

    Hallo,Als jij een adres doorkrijgt en het bevalt je goed, laat mij dat dan ook weten. Ik ga in July

    Vr Gr Sjaan

    avschaik3@hotmail.com